Szkoła Podstawowa nr 1 w Gniewkowie

VIa, Ve i IVc w Gozdawie

Wreszcie nadszedł upragniony dzień wycieczki! Nasza klasa oraz uczniowie klas IVc i Ve zgromadziła się w dniu 22 maja 2013 roku na boisku szkolnym SP1 w Gniewkowie. Solidnie spakowani oczekiwaliśmy na przybycie autobusów. O godzinie 9.00 wszyscy zajęliśmy w nich miejsca i ruszyliśmy w drogę do Gozdawy. Podróż minęła bardzo szybko! Po dotarciu na miejsce zostaliśmy zakwaterowani w pokojach. Każdy z nas znalazł się w doborowym towarzystwie. Po rozpakowaniu się udaliśmy się na salę gimnastyczną, gdzie spędziliśmy miło czas uczestnicząc w grach zespołowych. Potem był już obiad. Reszta dnia upłynęła nam na zajęciach na basenie, zwiedzaniu miasteczka westernowego. Wieczorem nie zabrakło kolejnej atrakcji tej wycieczki, a mianowicie dyskoteki. Bawiliśmy się na niej wyśmienicie!

Następnie udaliśmy się do swoich pokoi, gdzie po krótkiej toalecie poszliśmy spać.

Kolejny dzień wycieczki, tj. 23 maja 2013r. również minął nam aktywnie. Po zjedzeniu śniadania uczestniczyliśmy w grach, zabawach sportowych na hali sportowej, basenie oraz na świeżym powietrzu. Niektórzy z uczestników wycieczki jeździli konno.

Czas w Gozdawie szybko nam minął i już po obfitym obiedzie udaliśmy się w drogę powrotną do Gniewkowa. Przed szkoła czekali na nas stęsknieni rodzice. Będziemy długo pamiętać tą wyprawę do Gozdawy. Z dużą sympatią wspominamy czas wspólnie spędzony, a widok naszej wychowawczyni powożącej bryczkę był niezapomniany.

Wycieczka do Gozdawy w dniach 22-23 maja 2013r. zakończyła się, ale pozostały wspomnienia, zdjęcia, przyjaźnie.